شناسایی پیکر مطهر شهید دفاع مقدس پس از ۴۲ سال برنامه‌های سازمان فرهنگی شهرداری مشهد برای دهه کرامت اعلام شد آیت‌الله علم‌الهدی: سرکوب دانشگاهیان، نشانه سقوط وجهه دموکراتیک غرب است میزبان کریم روایتی شنیده نشده از سازندگان و بانیان قدیمی‌ترین کاشی‌های حرم مطهر رضوی نتیجه دوری از نماز نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد کلینیک مجازی مرکز مشاوره آستان قدس در سال جاری راه اندازی می‌شود آیت‌الله علم‌الهدی: تکلیف مدیران شهری، گره‌گشایی از زائران امام هشتم (ع) است | ضرورت توسعه زیرساخت‌های اقامت و حمل و نقل در خراسان رضوی وعده صادق؛ عملیات تنبیهی ایران اسلامی نگاهی به جایگاه کار و کارگر در فرهنگ دینی| دستانی که آتش به آنها نمی‌رسد عمره‌گزاران ایرانی لباس احرام به تن کردند (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیت‌الله علم‌الهدی: مسائل معیشتی، محور اصلی مطالبات مردم است | نیازمند تقویت قدرت اقناع در دولت هستیم نقش مشاور در ارتقای سلامت جامعه انکارناپذیر است | مردم به مشاوران دارای پروانه تخصصی مراجعه کنند درباره آیت ا... محمدجواد انصاری همدانی، فقیه و عارف معاصر شیعه| در هوای عشق او پر می‌زنم تا عرش اعلی خدا سر کار هم با ما همراه است اهمیت حقوق مردم در قبال یکدیگر در کلام وعاظ| هر چه کنی، به خود کنی خیرین سلامت در حوزه خدمات مشاوره‌ای نقش ویژه‌ای دارند
سرخط خبرها

انتصاب سرپرست جدید پردیس خواهران دانشگاه رضوی

  • کد خبر: ۱۵۰۹۷۸
  • ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲
انتصاب سرپرست جدید پردیس خواهران دانشگاه رضوی
طی مراسمی دکتر سهیلا پیروزفر به عنوان سرپرست پردیس خواهران دانشگاه علوم اسلامی رضوی منصوب شد.

به گزارش شهرآرانیوز، در نشستی که با حضور عبدالحمید طالبی، رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی برگزار شد، از زحمات دکتر انسیه خزعلی، معاون زنان و خانواده رییس جمهور که مسئولیت پردیس خواهران دانشگاه علوم اسلامی رضوی را نیز بر عهده داشت تقدیر و دکتر سهیلا پیروزفر به عنوان سرپرست جدید پردیس خواهران منصوب شد.

نقش بانوان در تحقق ماموریت‌های آستان قدس رضوی

دکتر عبدالحمید طالبی، رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد دکتر طوبی کرمانی، اولین رئیس پردیس خواهران دانشگاه علوم اسلامی رضوی، به تقویت ارتباط پردیس خواهران با همان ضرورت‌هایی که در ابتدای انقلاب برای تاسیس دانشگاه رضوی مورد توجه بوده است، اشاره کرد.

وی به نقش بانوان در تحقق ماموریت‌های آستان قدس رضوی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه وجود و امتداد روحیه شاگردپروری و مادری نسبت به دانشجویان از همان ابتدای تاسیس در ریاست‌های پردیس خواهران مورد توجه بوده است.

طالبی همچنین به الگویی بین‌المللی برای یک پردیس فعال خواهران در حوزه علوم انسانی اسلامی مطابق با نیاز‌های جامعه بانوان در نظام اسلامی تاکید و بر استمرار همکاری دکتر خزعلی با ریاست جدید این پردیس و توجه به نوآوری پردیس خواهران و اتخاذ سبکی نوآورانه در آموزش تاکید کرد.

اهتمام ویژه دانشگاه علوم اسلامی رضوی به رفع نیاز‌های آستان قدس رضوی

حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر محمد امامی سرپرست دانشگاه علوم اسلامی رضوی نیز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات دکتر خزعلی، رئیس سابق پردیس خواهران دانشگاه علوم اسلامی رضوی به مرور رویکرد‌های تحولی دانشگاه علوم اسلامی رضوی و اهم برنامه‌های پیش رو پرداخت و بر مسئله محوری و اهتمام ویژه دانشگاه به رفع نیاز‌های آستان قدس رضوی تاکید کرد.

وی در ادامه نیز بر ضرورت ایجاد رشته‌های متناسب با واحد خواهران و در راستای مسائل، نیاز‌ها و مقتضیات روز در حوزه بانوان و خانواده تاکید کرد.

تقویت نیروی انسانی دانشگاه و تعالی آن

دکتر انسیه خزعلی در ادامه این مراسم نیز با ذکر یاد خانم دکتر کرمانی و تلاش‌های بی دریغ وی اظهار امیدواری کرد، برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت طراحی شده برای دانشگاه به نتایج مطلوب خود دست یابد.

وی از جمله این موارد را طراحی برنامه‌های آموزشی و رشته‌های کاربردی برای بانوان با توجه به اقتضائات روز و شرایط جامعه دانست و افزود: در کنار این امر تدوین واحد‌های کارورزی و مهارت افزایی که زمینه‌ساز پیوند مباحث نظری به حوزه اجراست و بین‌المللی شدن دانشگاه با توجه به نیاز‌های اعلام شده از سایر کشور‌ها و اظهار علاقه خواهران به منظور تربیت بانوانی که بتوانند در نشر معارف اهل بیت (ع) به ویژه معارف رضوی کنشگری موثری داشته باشند باید مورد توجه قرار گیرد.

دکتر سهیلا پیروز سرپرست جدید واحد خواهران نیز ضمن قدردانی از تلاش‌های گذشته، اهتمام به رویکرد‌های نوین دانشگاه و مسیر تحولی پیش رو در رفع نیاز‌ها و مسائل روز جامعه اسلامی به ویژه در حوزه بانوان را اولویت پردیس خواهران دانست.

منبع: آستان نیوز 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->